Cursus Webtekst die wel werkt | in 3 lessen
Ingangseisen: geen
Kort, bondig, pakkend. Dat weet je waarschijnlijk van webtekst. Maar dat is nog niet alles. Want: hoe spreek je je lezer aan? Hoe kijkt hij naar je site en hoe market je je blog of je website?
En de superbelangrijke vraag: wat zet je waar op het web?
Wat kun je verwachten?
Les 1 welke soorten webtekst zijn er? We zoomen in op tekst voor sociale media en gebruiken het AIDA-model.
Les 2 Basisregel voor werkende webtekst is de juiste opbouw; we bekijken de opbouw van blogteksten en we schrijven zelf een blog.
Les 3 Informatie-indeling, sfeer geven aan je tekst, verliesaversie en google illustreer ik met commerciële en informatieve websites.
Docente Anneke Laverman neemt je in deze drie lessen met gerichte opdrachten mee in de wondere wereld van het web. Ze is auteur van het boek WebWaardig over informatie-indeling, tekst en marketing.
Tijd | Data | Cursusgeld | I | II | III | |||||||
di 18:00-20:00 | 3 maal vanaf 24-9-2013 voor 8 – 10 deelnemer(s) inschrijven |
30,00 | 45,00 | 60,00 | ||||||||
di 18:00-20:00 | 3 maal vanaf 22-10-2013 voor 8 – 10 deelnemer(s) inschrijven |
30,00 | 45,00 | 60,00 | ||||||||
Is de cursus vol? In sommige gevallen kun je op een wachtlijst geplaatst worden. Neem dan contact op met Parnassos en informeer naar eventuele andere mogelijkheden.